Eihän minun pitänyt, mutta semifinaalien  kyseessä ollen oli pakko kuunnella.  Mistä löytyivätkään nuo hyvät laulajat, kun karsinnoissa näytettiin pelkästään pellenumeroita.  Olin vaikuttunut, tai sitten minua on helppo hämätä, kun olen vain kahdella kuulevalla korvalla varustettu.  Saakohan niitä musiikkikorvia alan liikkeistä.
Hyviä ne olivat kaikki, enkä osaisi yhtäkään pois heittää.  Yksi lauloi hieman epävireisesti, mutta sekin taisi mennä ensijännityksen piikkiin.  Skuup - nimisellä oli aivan mahtavat ylä-äänet.  Ja se viimeisenä esiintynyt oli täysi rock-jäbä, näyttikin Kirkan reinkarnaatiolta.  Taisi olla tuomariston mielestä liiankin rutinoitunut.

En äänestänyt ketään, sillä siihen taidan olla yli-ikäinen.  Säästän sen kunnallisvaaleihin, sillä herkkä ääneni saattaisi ylirasittua ja käheytyä liiasta käytöstä, eikä sitten virastotalolla kelpaisikaan.  Väittäisivät vielä, että olen juonut ääneni, tai että se ei ole omani.  Voisi siinä tapahtua äkkiä äänivallan menetys, vaikka omalla äänellään variskin äänestää.

Tuli tuota kisaa kuuneltua, viikon päästä pääsevät nuoret naiset ääneen.  Silloin tulee varmaan enempi katseltua, joten olen vieläkin jäävimpi äänestämään pois putoavaa.  Mutta kyllä minä lämpimän sylin tarjoan, ettei putoessaan loukkaannu.  Sillä vanhassa vara parempi.