Jäniksenselkäläinen haastoi meemittelemään

7 faktaa Iisistä:

1.  Olin melkein kahdeksan, ennenkuin vanhempani muistivat tehdä minulle yhden veljen.

2.  Isä haavoittui sodassa, luki sen jälkeen itsensä metsäteknikoksi, äiti ns.kotirouva.

3.  Koulussa olin hyvä urheilussa, ainekirjoituksessa, laulussa ja piirtämisessä.  Lukuaineissa olisi pitänyt
     päntätä tällä paukapäällä, joten ehtojakin tuli.  Läpäisin silti yo-kirjoitukset itsekin hämmästellen.

4.  Kävin ajan tavan mukaan armeijan (reservissä kapteeni), luin merkonominretkuksi ja nain juuri sen naisen
     jonka halusinkin (kävi mäihä), saimme kaksi kykenvää poikaa.

5.  Vaimo ja lapset ovat kovasti kasvattaneet minua, olen silti jäänyt aika lyhyeksi, mutta onneksi
      paksuksi.

6.  Töitäkin löytyi reippaalle miehelle sen verran, että eläke juoksee (+vaimon) ja pärjäillään.

7.  Eläkkeellä laiskottelu on elämän täyttymys.  Lopun hoitavat sitten omaiset.  Naatitaan.

     Hohhoijaa, pitäiskö ottaa ettoneet.