Teemalta on alkamassa Pavarottille omistettu muistokonsertti, joka pidettiin Jordaniassa 12.10.

En minä muuten, mutta tuolla päivämäärällä minäkin synnyin, tosin joitakin vuosia myöhemmin.  Että vähän leuhka olen tuosta vähäisestäkin yhteydestä maailmankuuluun tenoriin.  On meillä muutakin yhteistä.  Olen laulanut julkisuudessa, bassona ja noin oktaavin äänialalla.  Siis syynä ei ole ollut, että yleisö siitä olisi hurmaantunut ja encorea vaatinut.  Vaan se, että olen melkoisen itsekritiikitön, etenkin selvin päin.  Silloin, kun ei ole pelkoa siitä, että tulisi kännissä möhlittyä. Taisi P. hallita useammankin oktaavin.

No, on tuo edellinen kehuskelu samalla syntymäajalla sama kuin väittäisin, että minulla ja Marilyn Monroella on paljon yhteistä, koska meistä molemmista on otettu valokuvia.

Nyt menen kumminkin katsomaan ja kuuntelemaan sitä muistokonserttia.  Ehkäpä mörähtelen jotain aariaa ja kuvittelen hetken olevani elossa oleva Pavarottin poika, jolla on äänenmurros.